Array ( [type] => 2 [message] => mysql_connect(): Headers and client library minor version mismatch. Headers:100337 Library:30121 [file] => /home/viablog/public_html/blog/tag.php [line] => 43 )  باربري،نيسان بار،وانت بار بين شهري،باربري نيسان بار ماموت باربري،نيسان بار،وانت بار بين شهري،باربري نيسان بار ماموت

باربری آموت بار نیسان بار وانت بار

عوامل موثر بر مدت زمان حمل و نقل بار

عوامل موثر بر مدت زمان حمل و نقل بار

عوامل موثر بر مدت زمان حمل و نقل بار ، به مواردي گفته ميشود كه بر روي مدت زمان مورد نياز براي حمل بار تاثير گذار باشد.

بهتر است تا پيش از درخواست ماشين از عوامل موثر بر مدت زمان حمل و نقل بار اطلاع داشته باشيد تا در حمل بار با مشكل مواجه نشويد .

براي حمل بسياري از كالا ها نظير: مواد غذايي ، مواد اوليه ، تره بار و غيره زمان تحويل گرفتن بار در مقصد بسيار مهم است كه درصورتي كه بار با تاخير به دست گيرنده برسد خسارتي جبران نشدني به بار و يا كسب و كار شما وارد ميشود.

مدت زمان حمل بار به عوامل مختلفي مانند:

  • نوع ماشين باري
  • محل دقيق بارگيري و تخليه
  • نوع بار
  • وزن بار
  • حجم بار
  • زمان بارگيري

بستگي دارد كه در ادامه به صورت كامل تمامي عوامل موثر بر مدت زمان حمل و نقل بار بررسي ميشود تا شمارا براي حمل باري بي دغده كمك كنيم.

در صورتي كه به دنبال حمل باري بدون نگراني و دغدغه هستيد ابتدا بايد باربري مطمئن شهر خود پيدا كنيد تا بتوانيد با اطمينان خاطر كامل از خدمات باربري استفاده كنيد.

نوع ماشين باري

يكي از مهم ترين عوامل موثر بر مدت زمان حمل و نقل بار نوع ماشين باري است ، كه باعث ميشود تا برروي مدت زمان حمل بار تاثير داشته باشد.

ابتدا باتوجه به وزن و حجم كالا خود ميبايست ماشين باري مناسب كالا خود را انتخاب كنيد. هر كدام از ماشين هاي باري موجود در كشور از توان بارگيري و سرعت متفاوتي برخوردار هستند.

سريع ترين ماشين حمل بار در حمل و نقل هاي بين شهري نيسان وانت است كه نهايت توان بارگيري وزن باري به اندازه 2200 كيلو گرم را دارد.

محل دقيق بارگيري و تخليه

محل دقيق بارگيري در زمان درخواست ماشين حمل بار به باربري اعلام ميشود ، در صورتي كه خارج از شهر باشد و راننده مجبور به طي كردن مسافت بيشتري باشد هم هزينه حمل بار را افزايش ميدهد و هم مدت زماني كه براي تحويل بار در مقصد نياز است افزايش پيدا ميكند.

محل تخليه بار نيز همانند محل بارگيري قبل از حاضر شدن راننده در مبدا مشخص ميشود و در صورتي كه محل دقيق تخليه خارج از شهر باشد هم با هزينه حمل بيشتري روبرو خواهيد بود و هم بايد انتظار مدت زمان بيشتري را براي تحويل گرفتن بار خود داشته باشيد.

براي استفاده از نيسان وانت بين شهري ميتوانيد به صفحه وانت بار بين شهري مراجعه كنيد.

نوع بار

رانندگان ماشين هاي باري در صورتي كه كالاي حساسي را بارگيري كنند براي حفظ امنيت بار مجبور به حركت با سرعت پايين تري هستند تا به بار آسيب وارد نشود.

در فرايند حمل و نقل احتمال وقوع حادثه وجود دارد در نتيجه بهتر است تا براي جبران خسارات احتمالي ، از بيمه باربري استفاده كنيد تا با خيالي آسوده حمل بار را انجام دهيد. 


برچسب:
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: <~PostRate~>
بازدید: <~PostViwe~>

+ نوشته شده: 1401/7/26 ساعت: ۱۵ توسط:amutbar :